Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013
Ο Δημοτικός φόρος στα Δωδεκάνησα!
Ο Δημοτικός φόρος στα Δωδεκάνησα όπως υπάρχει σήμερα, και ο τρόπος λειτουργίας-του πρέπει να αποδοκιμασθεί με σαφήνεια. είναι συνυφασμένος με το αμαρτωλό παρελθόν.
.
Μετά από εξ αρχής ξεκάθαρη θεσμοθέτηση, να γίνεται διαχείριση από τούς δήμους (με πλήρη ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και λογοδοσία) αποκλειστικά για σκοπούς τοπικού ενδιαφέροντος. πχ τουριστική διαφήμιση, υποδομές, ενδοΔωδεκανησιακές επικοινωνίες - μεταφορές, κονωνικά αδύναμες ομάδες πληθυσμού.
Να εφαρμόζεται σε όλους τους Δωδεκανήσιους Πολίτες και όχι μόνο στους επαγγελματίες και επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στα Δωδεκάνησα, κρατώντας αφορολόγητο όριο πχ (ενδεικτικά) 15000 - 20000, βάσει της δήλωσης εισοδήματος στην εφορία.
Ο τοπικός φόρος να εκπίπτει από το φόρο εισοδήματος.
Μεταβολές στα ποσοστά (αυξήσεις για συγκεκριμένους αναπτυξιακούς σκοπούς και προσωρινά (ή και μειώσεις) να θεσπίζονται μετά από δημοψηφίσματα και με σαφή αιτιολόγηση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Οι αρχες που προτείνω:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Είναι δίκαιες γιατί απευθύνεται σε όλους όσους μπορούν να συνεισφέρουν (υπάρχει αφορολόγητο), δεν φορολογεί μια τάξη εργαζομένων προς όφελος κάποιας άλλης ούτε διακρίνει προέλευση των εισοδημάτων μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου.
2. Είναι απλές και διαφανείς, αφού στηρίζονται στην φορολογική δήλωση (όπως συμβαίνει και μέχρι σήμερα)
3. Αποφεύγεται η υπερφορολόγηση, αφού πρέπει να εκπίπτει από το Φόρο Εισοδήματος.
4. Οι νοικοκυρεμένοι δήμοι δεν στερούνται εσόδων για έργα υπέρ των δημοτών-τους.
5. Εχουν τοπικό χαρακτήρα, δηλαδή οι φορολογούμενοι γνωρίζουν για ποιό τοπικό σκοπό πληρώνουν.
6. Η διαφάνεια είναι εκ των ων ουκ άνευ.
7. Με τη θέσπιση ειδικών δημοψηφισμάτων για έκτακτη χρηματοδότηση, δίνεται γενικευμένη τοπική αναπτυξιακή διάσταση.